Et eksempel på et velorganiseret og støttende mentorforløb for myndigheder kunne se således ud:
Sagsbehandler kontakter Mentor2U telefonisk, på mail eller via kontaktformularen.
Sagsbehandler videregiver ønsker om støttebehov til Mentor2U, for at identificere deres behov og præferencer.
Mentor2U gennemgår sagsakter, handleplan samt indsatsmål på den enkle borger med udfordringer.
Herefter finder Mentor2U det rette match mellem mentor og borger, som har relevante kompetencer og erfaringer.
Sagsbehandleren faciliterer det indledende møde mellem borgeren og mentoren og sikrer, at der er klare mål og forventninger for forløbet.
Der afholdes løbende opfølgningsmøder med borger og sagsbehandler. Dette med henblik på at orientere og evaluere forløbet, så forventningerne hele tiden er ajourførte.
Står I og mangler hjælp til et videre forløb med en borger, kan I altid tage direkte kontakt til os, så sætter vi os ned og kigger ind i sagen sammen.
Se mere her på siden hvordan vi kan være et ekstra led i udarbejdelsen af et succesfuldt mentorforløb.
For at give dig den bedste oplevelse bruger vi teknologier såsom cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver samtykke (at trykke på Godkend Alle) til brugen af disse teknologier, kan vi behandle data såsom browseradfærd eller unikke identifikatorer på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke (at trykke på Afvis) eller trækker dit samtykke tilbage, kan visse funktioner blive påvirket negativt.
Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig med dit behov
Se Poul Pavas hjemmeside her:
Se Pia Hass' hjemmeside her:
Se Sarah Daniels hjemmeside her: